träna elle inte..?

är riktigt sugen på att börja träna. att blanda gym och typ aerobic o så.
men jag vet inte om jag ska välja form fitness eller visby träningscenter. lite olika priser men även lite olikt utbud. jätte svårt eftersom jag aldrig har hållt på med träning.
sen vill jag inte gå själv heller men vet inte vem jag ska dra med mig. ska vara ngn som är lika lat och kass som jag så jag inte skäms. Robin vill oxå börja träna på riktigt men han vågar sig inte på aerobic, känns så gay tycker han.
men vi kan kanske köra spinning ihop.
ska fundera lite mer på det här så ska jag förhoppningvis komma igång. vill även börja simma igen.



eller
Se hela bilden


Kommentarer
Postat av: mamma

har prövat spinning urtråkigt!!!! vi skulle kunna ta mitt gym men jag är ju så lat... kram

2010-02-05 @ 17:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0